Informatie over de planning

Silox ontvangt naar aanleiding van de jaarlijkse mailing, de meerderheid van de opdrachten in de eerste maanden van het jaar. Wij voeren daarna de opdrachten in volgorde van binnenkomst uit. Dit betekend automatisch langere wachttijden. Wij hebben er voor gekozen om in drukke tijden geen extra (tijdelijk) personeel in te zetten omdat wij graag kwaliteit willen leveren, met tijdelijk personeel lukt dit absoluut niet.   

 Planning:

 Silox hanteert een hele korte planning omdat wij geheel van het weerbeeld afhankelijk zijn. Met een regenachtig weerbeeld is er uitstekend te reinigen maar impregneren lukt dan weer niet. Wanneer het weerbeeld dan omslaat naar de droge kant beginnen wij met impregneren bij die woning die wij het eerste hebben gereinigd. Wij nemen een aantal dagen van tevoren contact met u op om naar een geschikte datum te kijken, m.a.w. het gaat wel in overleg met de klant.

 Heeft het zin om contact met ons op te nemen om te vragen wanneer u in de planning staat?

 Het spijt ons, maar dit heeft geen enkele zin omdat wij het ook niet weten.

 De reden is dus: wij zijn totaal van het weer afhankelijk.

 De Schilder:

 U wilt graag weten wanneer u in de planning staat i.v.m. schilderwerkzaamheden. De meeste mensen willen graag dat wij voor de schilder uit werken, dit is helemaal niet nodig. Als de schilder zijn werk goed uitvoert zullen wij de verf tijdens het reinigen niet beschadigen.

 Het belangrijkste is de voorbehandeling:

 * eerst grondig reinigen en ontvetten.

 * goed schuren en niet er even overheen aaien, de toplaag moet goed opgeschuurd zijn om een goede hechting van de nieuwe verflaag te verkrijgen.

 Nogmaals, als de hechting goed is zullen wij met het reinigen de verf niet beschadigen.